Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 2. srpna 2017

Outfit: Lazy Eye

Dobré ráno :)

Když jsem předváděla v lednu pár krásných modelů Lazy Eye a následně nafotila i pár fotek do katalogu, řekla jsem si, že si aspoň jedny šaty od této značky musím pořídit. A tak jsem si vybrala kotvičkové krásky jménem Gerda :) 


Gerdičky, jak jim s láskou říkám, mají vše. Hravý vzor, lichotivou barevnou kombinaci, rozkošný límeček, dvoubarevnou mašli vzadu, roztomilou vázanku a knoflíčky. Ideál. Jsou bavlněné, precizně ušité a ohromně pohodlné. Materiál je úžasně pevný a s konfekcí se nedá srovnat. Jsou prostě dokonale retro a to já ráda. Připomínají mi doby, kdy se k sobě chovali lidé úplně jinak, neubližovali si, byli k sobě slušní a velmi ohleduplní. Na a základě jednoho rozhovoru s pamětnicí (ročník 1920) v rámci ročníkové práce vím, že tenkrát to tak opravdu bylo. Škoda, že se vrací pouze móda dřívějších let, ale krásné zvyky ne.

Nejraději k šatům nosím tyto semišové lodičky s mašlí z F&F nebo sandály na slámové platformě od stejné značky. Červená rtěnka je nutností. Tohle je Chanel Rouge Allure Pirate a na nehtech vidíte LˇOréal Rubis Folies z inovované řady. V šatech prý vypadám jako maminka z filmu Smrt krásných srnců. Posuďte sami :)





Fotografie jinak vznikly díky mé sestřičce a fotily jsme je v bývalém židovské čtvrti v Rakovníku. Tamější uličky miluji, jedná se o nejstarší a nejzachovalejší část města, která vypadá prostě kouzelně. Dokonce se i skvěle kreslí a maluje. Pamatuji si, jak jsem právě vyfocenou uličku s lampou kreslila na kroužku výtvarky, kam jsem roky chodila. Doteď mě hřeje pochvala našeho profesora, který mi pochválil linie celé té kompozice a zvládnutou perspektivu. Jo a pro tyto starobylé lampy mám obzvláště velkou slabost. Je tu taky někdo takový? :)







Co vy a láska k retru? Máte ho rádi nebo je to na vás už příliš? :)

8 komentářů:

  1. Nádherné fotky. A ty šaty Ti neuvěřitelně sluší! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty ti fakt pristanú, aj farbou aj strihom. Tiež mám rada retro štýl, mám áčkové bodkované šaty a celkovo mám áčkový strih šiat rada, sedí mojej postave totiž ako uliaty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá krásnou ženskou postavu :) Mně zase vůbec nesluší rovné střihy, protože mám úzký pas a široké boky, takže mi přes břicho vše plandá.

      Vymazat
  3. Já sama bych se tak neoblékla, ale k tobě to skvěle sedne .)

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty ti moc sluší :) Máš krásný účes i líčení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)