Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 17. července 2017

Red eyes - Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance

Pěkný podvečer :)

Hitem v líčení pro tento a minulý rok jsou teplé odstíny na očích. A když teplé, tak opravdu teplé. Setkat se můžete se širokou škálou skořicových, žloutkově oranžových nebo různě červených odstínů. Trend vládnoucí především Americe se objevuje i u nás. Ruku na srdce, ne každé ženě  ale takové odstíny sluší. I já jsem studený tlumený typ, který se v podobném líčení příliš necítí. Na druhou stranu, na fotografiích vypadá víc než zajímavě :) 



Pro líčení jsem zvolila paletku Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance, kterou mi na vyzkoušení půjčila Sju, když tu byla na jaře. Na celé horní víčko jsem nanesla temně růžový odstín Love Letter. Po okrajích jsem jej rozetřela do ztracena pomocí červeného stínu Venetian Red. Spodní linku a vnitřní koutek oka jsem vykreslila tmavě cihlovým odstínem Red Ochre a oblast pod obočím jsem rozjasnila smetanově pudrovým, lehce třpytivým odstínem Tempera. Černou tužkou od značky Marc Jacobs jsem nakreslila jemnou linku na vnější straně horního víčka, abych zjemnila přechod mezi bělmem a červenými stíny. Vyvarovala jsem se tak efektu uplakaných očí. Mimochodem tužku můžu doporučit všemi dvaceti. Je skvěle pigmentovaná, měkká, dá se s ní nakreslit i tenká linka a drží lépe než gelové linky. S rozdílem, že nevysychá :) Až v říjnu poletím do zahraničí, určitě si koupím další.

Paletku jsem zkoušela dvakrát, jednou na jemnější líčení pomocí přirozených tónů a pak toto výrazné. Takže moje dojmy z paletky berte spíš jako první dojem, protože ji nemám ozkoušenou pořádně. Stíny jsou úžasně pigmentované, včetně těch matných. Pracuje se s nimi velmi dobře, protože minimálně práší. Musím říct, že bych si ji hned pořídila, kdyby byla trochu chladněji laděná. Ostatně cena cca 1300 Kč je na paletku jen na "hraní" celkem vysoká. Pokud vám ale barevně sedí, můžu rozhodně doporučit.




Zbytek líčení je jednoduchý. Perfektně sjednocená pleť je nutností, pokud máte velmi výrazné oči nebo rty. Použila jsem CC Cream od So'Bio, pod oči perfektně krycí Liquid Camouflage Concealer od Catrice a na nedokonalosti Camouflage Cream od stejné značky. Přepudrováno minerálním makeupem Inika. K tomu trocha rozjasňovače, tvářenky, zvýraznit obočí, nanést řasenku a je to! 



Co vy a teplé odstíny na očích? Uvítaly byste značku Anastasia Beverly Hills v Česku? Užívejte horkého léta :)

4 komentáře:

  1. Pre mňa len studené, prosím :D Keby som si dala na oči niečo podobné, tak by sa ma každý snažil utešiť že prečo plačem ... Takéto farby sú príliš nápadná kontrast k mojím zeleným očiam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta červená ten efekt uplakaných očí dělá hodně. Ale když se to oddělí linkou/tužkou v neutrálních barvách, tak se to snese :)

      Vymazat
  2. Červené líčení je zajímavé, ale já bych si na něj asi netroufla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na focení dobré, zajímavé, ale do práce bych to taky nedala :) Přeci jen se ve výrazných stínech už moc necítím.

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)