Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 26. června 2017

Představení nových laků Catrice ICONails + SOUTĚŽ

Dobrý večer všem :)

Je to už nějaký ten týden, kdy jsem strávila sobotu na prvním českém eventu Catrice, který se konal v samém centru české metropole, v pražském Operu. Na eventu jsme si mohli prohlédnout a osahat celý sortiment Catrice včetně limitky Marina Hoermanseder, ale hlavně nám byly představeny nové laky ICONails :)


Nové laky ICONails nabízí gelový a dlouhotrvající efekt ve dvou krocích - barevném laku a krycím nadlaku. Obsahují olej ze superovoce acai pro výživu nehtu. Laky najdete ve 36 odstínech, z nichž drtivá většina je krémová, pouze jeden lak je duochromatický a jeden metalický. Novinkou je i Brown kolekce v přírodních odstínech, která na eventu ještě nebyla, ale na stránkách Catrice ji už můžete najít. O lacích jako takových vám napíšu později, až je všechny pořádně ozkouším, ale zatím řeknu, že nejsou vůbec špatné. Jen bych volila o něco užší štěteček, ale to je věc osobních preferencí.







Na eventu si bylo možné nechat i nalakovat nehty, čehož hned využila Natálka





Fotkoutky, to je naše!
Vizážista a návrhář Michal Marek si pro nás na event přichystal éterické modely i líčení,
  jež si bylo možné vyzkoušet pod vedením vizážisty Lukáše Berana.
V balíčku plném kosmetiky jsme dostaly nejen skvělou plážovou tašku, ale i roztomilou flashku ve tvaru rtěnky :) Fotku z Instaxu jsme si mohly nechat udělat přímo na akci. Jen škoda, že je tmavá a fotostěna nebyla úplně respektovaná ;)

O eventu jako takovém můžu říct jen, že byl skvělý jako všechny akce Mark Distri. Plný přátelské atmosféry, skvělého jídla, spousty kosmetiky a hlavně milých detailů, které vše posouvají do úrovně dokonalosti. Třešinkou na pomyslném dortu byla přítomnost zástupkyně značky Catrice, která přijela až z Německa. Jsem ráda, že jsem s ní mohla prohodit pár slov a pochválit Camouflage Cream a tužky na obočí, které má Catrice skvělé :) Mimochodem, kdyby jste s ní mluvily vy, jaké produkty byste vyzdvihly? Já bych třeba ještě přidala klasické rtěnky Ultimate Colour, které používám už roky a stále mě baví, a nově i rozjasňující pero Liquid Luminizer, které dělá krásný efekt a hlavně dlouho vydrží.


A abyste měly možnost samy posoudit, jaké jsou nové laky, vyhlašuji soutěž o sadu 5 laků a jednoho nadlaku. Soutěž probíhá tady na blogu i na mém instagramovém účtu (na každé platformě můžete soutěžit pouze jednou). Výhra je následující:


  • Ostružinově fialový lak Ready To Grape Off!
  • Temně rudý Caught On The Red Carpet
  • Středně růžový Vegas Is The Answer
  • Žvýkačkově růžový Donut Worry Be Happy!
  • Pudrový Nice Cream
  • Gel Top Coat
A co musíte udělat pro výhru?

1. Napište mi, jaký je váš nejoblíbenější lak (značka a odstín) a proč ho máte rády.
2. Připište mi do komentáře emailovou adresu pro rychlé kontaktování v případě výhry.

Pak už si jen držte palce, aby Random vybral vás. Soutěžíme do 14. července 14:07 hod. :) Hodně štěstí!

28 komentářů:

  1. Miluji všechny svoje laky, hlavně značky SpaRitual,OPI a Kiko. Ale můj nejoblíbenější lak je Guerlain č. 165 Champs Elysees, protože je to za mě ta nejkrásnější studená červená��

    OdpovědětVymazat
  2. Muj nejoblíbenější lak je od Rimmel v mintovem odstinu, jelikoz jsem si ho koupila na dovolené a mam na nej jen hezke vzpominky. Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Můj nejoblíbenější lak na nehty je rudý ze staré kolekce L'Oréal Color Riche v odstínu Femme Fatale. Je to nádherná pravá červená, která mi na mých měkkých nehtech vydrží netknutá i 5 dní, což je pro mě výkon :-) už mi dochází, mám sice v zásobě ještě jeden, ale doufám, že ty inovované budou ještě lepší!
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dobou nemám ráda na nehtech výrazné barvy, nejraději mám světlé růžovou ale nepohrnu ani bílou, která je teď na léto nejvíc cool :) Laky nakupuji z Avonu, mám i Sally Hansen, spíše vybírám podle barvy, která mě zaujme :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. mám zo starej edície catrice carl like a chic taká zvláštna ružová s fialovou na každé ročné obdobie.ten odtieň je proste bomba.
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nejraději Lorealí laky (teda ty staré, nové jsem ještě nezkoušela), a nejraději mám odstín Rouge Pin Up ♥ crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám nejraději laky na nehty od Essence, skvěle mi na nehtech drží, momentálně mám krásnou růžovou barvičku a ta je opravdu super! :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda všechny matné laky od kosmetiky Moje. Bezvadně se nanáší a má parádní výdrž.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Uuuuu to je těžké vybrat jen jeden odstín, nechám tedy všechny stranou a řeknu že bezbarvý matný top coat od Miss Sporty, který vykouzlí z každé klasické lesklé barvičky její matné dvojče a obzvlášť na nude odstínech vypadá úchvatně.
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě jste si to užily, já na laky koukala včera v DMku, kde je nově stojan Catrice. Nejraději mám rudé či vínové odstíny, nejraději Rimmel a pak Sleek. Sleduji jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, já mám velmi ráda od Barry M kolekci Aquarium, nejvíce asi odstín Pacific - krásná metalická modrá. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Můj nejoblíbenější lak je od Gabriella Salvete pískový mistero grey 04,protože mi vydrží na nehtech nejdéle.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně se mi líbí nové kosmické laky od Essence.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mám najradšej laky od Rimmelu sú pomerne lacné majú pekne odtiene a dlho mi vydržia na nechtoch naj odtien je Rimmel 60 seconds super shine 320 Rapid ruby, pretože zbožňujem jeho vínovú farbu. 7catherine7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mám veľmi rada najmä laky od Essence a Miss Sporty, v poslednom čase si užívam väčšinou nude odtiene.
    simakova.andrea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    oblíbený odstín? To je dost těžká otázka...ale moc ráda se vracím k odstínu Orchid Splash od Avonu, kterou nosím ráda na nehtech na nohou. Je to taková světlejší růžová s fialovým podtónem, která vypadá dobře ke světlé i opálené pleti:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju opi laky - můj nejoblíbenější je red hot rio :) Krásná pravá červená. Nedám dopustit na přírodní laky - 100% pure v odstínu popsicle je krásná šťavnatá růžová :) Na léto jako stvořená :) A ta výdrž je neskutečná :)

    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Můj nejoblíbenější je Sally Hansen Insta-Dri Top Coat, který používám jako poslední krok manikury. Nejen že barevný lak zaschne rychleji, ale lak i déle vydrží a krásně se leskne.
    Pynk@seznam.cu

    OdpovědětVymazat
  19. Môj naj naj lak je Sally Hansen - Color Therapy - Unwined - v živote mi nič nikdy tak dlho (5 dní nositeľné!) nevydržalo :) Okrem toho staré Loreal laky sú úžasné a ešte by som spomenula BarryM Peach Melba :)
    sona.zan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. moj oblubeny lak je barry m greenberry , lebo je to najkrajsia farba ever :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Já pako zapomněla na mail.adresu,kdyby náhodou: Groschlova@spspraha.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Hodně jsem si teď oblíbila laky od značky Trend It Up. Mají dlouhou výdrž, jsou docela odolné a za super cenu :) Mám ráda červené odstíny..jsou elegantní a hodí se snad ke všemu. V létě, ale používám spíše pastelové barvičky. Sleduji na FB libuska.krizova a mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. já mám nejraději svůj prastarý lak od Loreal v tmavě modré barvě. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nejradši mám odstín Cadillac Red od Color club, je to nádherná výrazná klasická červená barva a prostě jí mám moc ráda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nejraději mám můj milovaný lak na nehty od značky Orly v odstínu Down Right Red, je krásně krycí, opravdu dlouho vydrží a umí si získat pozornost. Jeho nevšední barva se hodí do parních letních dní, stejně tak i na slavnostní příležitosti. Je to bezpochyby nejlepší lak, který vlastním.

    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Můj nejoblíbenější lak na nehty je Astor Perfect Stay Gel Shine v odstínu Red velvet, protože mi dlouho vydrží. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Je mi to blbé opakovat, ale i můj nejoblíbenější lak je Astor Perfect Stay Gel Shine v odstínu Red velvet. Jak už bylo řečeno laky perfektně drží a ta barva oooh... miluji červené laky. Působí tak sebevědomě a luxusně :)
    Email:Eliska.Volakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. V létě nosím nejraději nude laky, a proto je pro mě momentálně uplně nej-lak od Garielly Salvete z loňské limitky Nude Enamel s názvem Chiara.Je prostě nádherný a krásně se hodí k mému tónu pokožky. 01Kk.vac@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)